Dr Tomas Chamorro-Premuzic svoju stručnost iskazuje i kroz akademski, ali i komercijalni rad koji se fokusira na stvaranje naučno zasnovanih alata koji poboljšavaju sposobnost organizacija da predvide učinak i sposobnost ljudi da razumeju sami sebe.
Trenutno radi na poziciji direktora za inovacije u kompaniji ManpowerGroup, a osnivač je kompanija DeeperSignals i Metaprofiling. Takođe, profesor je poslovne psihologije na Londonskom univerzitetskom koledžu (University College London) i na Univerzitetu Kolumbija (Columbia University). Prethodno je bio na akademskim pozicijama na Njujorškom univerzitetu (NYU) i Ekonomskom fakultetu u Londonu (London School of Economics), a često drži predavanja na obrazovnim institucijama kao što je Ekonomski fakultet Univerziteta Harvard (Harvard Business School), Stanford poslovna škola (Stanford Business School), Londonska poslovna škola (London Business School) i Međunarodni institut za razvoj menadžmenta (IMD). Takođe je suosnivač i generalni direktor kompanije BrazenX, i bivši generalni direktor kompanije Hogan Assessment Systems.
Dr Tomas je napisao 10 knjiga i preko 150 naučnih radova na temu psihologije talenta, liderstva, inovacije i AI, što ga je učinilo jednim od najprofilisanijih društvenih naučnika njegove generacije. Njegove radove su nagradili Američko udruženje psihologa (American Psychological Association), Međunarodno društvo za istraživanje individualnih razlika (International Society for the Study of Individual Differences) i Društvo za industrijsku organizacionu psihologiju (Society for Industrial-Organizational Psychology), čiji je stručni saradnik. Dr Tomas je takođe osnivač i direktor programa industrijske organizacione i poslovne psihologije Londonskog univerzitetskog koledža i glavni psihometrički savetnik Odeljenja za preduzetničke finansije (Entrepreneurial Finance Lab) na Harvardu.
U poslednjih 20 godina, radi kao konsultant sa raznim klijentima u oblasti finansijskih usluga (između ostalog sa JP Morgan, HSBC i Goldman Sachs), reklamiranja (Google, WPP, BBH), medija (BBC, Red Bull, Twitter, Spotify), potrošačke robe (Unilever, Reckitt Benckiser, P&G), mode (LVMH, Net-a-Porter, Valentino), vlade (ritanska vojska, britanska pošta, britanska zdravstvena organizacija) i unutar vladinih organizacija (Ujedinjene nacije i Svetska banka). Medijska karijera dr Tomasa sadrži preko 100 televizijskih pojavljivanja na kanalima kao što su BBC, CNN i Sky, tri predavanja u okviru platforme TED talks, a redovan je dopisnik novina i magazina kao što su Harvard Business Review, The Guardian, Fast Company, Forbes i Huffington Post. Dr Tomas je takođe glavni i govornik Instituta ekonomskih pitanja (Institute of Economic Affairs). Rođen je i odrastao u Buenos Ajresu, a danas živi u Bruklinu. Za više informacija, posetite sajt: www.drtomas.com