Opšte odredbe
Ovim Uslovima korišćenja se uređuju prava i obaveze povodom korišćenja HR Experience sajta (u daljem tekstu: Servis) i učešća na HR Experience konferenciji (u daljem tekstu: Konferencija).
Servis se nalazi na internet adresi www.hrexperience.rs.
Servis predstavlja uslugu informacionog društva koju pruža INFOSTUD 3 DOO SUBOTICA, Matije Korvina br. 17, sprat 4, 24000 Subotica, Republika Srbija, matični broj: 20175095, PIB: 104505119 (u daljem tekstu: Kompanija).
Konferencija se održava u organizaciji Kompanije u oblasti aktuelnih HR trendova sa ciljem da okuplja najbolje domaće i strane HR stručnjake koji se kao govornici usredsređuju na aktuelnosti iz zapošljavanja i na razmenu praktičnih iskustava i znanja sa učesnicima. Informacije o vremenu i mestu održavanja, kao i ostale bitne informacije o Konferenciji su dostupne na https://www.hrexperience.rs/o-konferenciji/.
Ovim Uslovima korišćenja uređuju se uslovi i način pod kojima će Konferencija biti organizovana i održana, način prijave za događaj, uslove učešća na Konferenciji i sl.
Pristupom i korišćenjem ovog Servisa Kompanije, odnosno prijavom na Konferenciju, odnosno učešćem na Konferenciji, korisnici Servisa/podnosioci prijave na učešće na Konferenciji/učesnici na Konferenciji pristaju na ove Uslove korišćenja, te na taj način zaključuju ugovor po pristupu sa Kompanijom kao pružaocem usluge informacionog društva.
Poslovanje Kompanije putem ovog Servisa regulisano je prevashodno Zakonom o elektronskoj trgovini, Zakonom o obligacionim odnosima, Zakonom o autorskom i srodnim pravima, Zakonom o žigovima, Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti, kao i drugim propisima pravnog sistema Republike Srbije u delovima koji nisu regulisani navedenim zakonima.
Kompanija je posvećena očuvanju i primeni prava o zaštiti podatka o ličnosti koja uživaju fizička lica. Svrha prikupljanja podataka o ličnosti definisana je u Obaveštenju o privatnosti koje je dostupno na stranici: https://www.hrexperience.rs/obavestenje-o-obradi-podataka-licnosti/.
Opis Servisa
Servis je namenjen svim zainteresovanim pravnim i fizičkim licima koja žele da se informišu o Konferenciji, da se prijave na Konferenciju i obezbede svoje učešće na Konferenciji i projektu Uspešne HR priče.
Svako korišćenje Servisa u celosti ili bilo kog njegovog dela koje nije u skladu sa Uslovima korišćenja, smatraće se zloupotrebom usluga koje pruža Kompanija i kršenjem Uslova korišćenja.
Ulaznice i prijava za učešće na Konferenciji
Kupovina ulaznica i prijava za učešće na Konferenciji
Učešće na Konferenciji ostvaruje se kupovinom ulaznice.
Kupovina ulaznica moguća je na jedan od sledećih načina:
- Putem platforme Ticketline.rs, ovlašćenog posrednika u prodaji ulaznica. U tom slučaju, kupovina i preuzimanje ulaznica vrši se u skladu sa uslovima poslovanja platforme Ticketline.rs, koji su dostupni na njihovoj internet stranici: https://www.ticketline.rs/uslovi-poslovanja.php. Organizator ne snosi odgovornost za uslove prodaje, politiku povraćaja sredstava i druge aspekte koji su u nadležnosti platforme Ticketline.rs.
- Putem direktnog kontakta sa predstavnikom Organizatora, čiji je broj telefona istaknut na naslovnoj strani sajta Konferencije. Nakon što korisnik dostavi potrebne podatke za izdavanje predračunske fakture, uplata se vrši na račun Organizatora. Nakon što uplata bude evidentirana i potvrđena, ulaznice se smatraju kupljenim i validnim.
Organizator zadržava pravo da ograniči broj učesnika i da obustavi prijave nakon popunjenosti kapaciteta. Prijava se smatra uspešno završenom tek po izvršenoj uplati i preuzimanju važeće ulaznice.
Kupljene ulaznice namenjene su isključivo za krajnju upotrebu od strane podnosioca prijave ili lica kojima ih on neposredno ustupi, i nije dozvoljena njihova dalja prodaja, preprodaja, niti stavljanje u promet trećim licima, uz naknadu ili bez nje.
Uspešne HR priče
Lica prijavljena na Konferenciju mogu u okviru Konferencije da prijave, promovišu i prezentuju prakse i projekte iz svog poslovanja iz oblasti HR-a. Prijavljeni projekti i prakse neće sadržati podatke o ličnosti. Najbolje prakse i projekti će biti nagrađeni priznanjima. Pod HR projektima se podrazumeva bilo koja HR praksa, proces ili aktivnost koja je implementirana u poslednje dve godine a koja je unapredila rad sa ljudima, poslovanje ili rad HR sektora. Projekat može biti iz bilo koje oblasti HR-a, kao što su: akvizicija talenata, razvoj organizacije i zaposlenih, kompenzacije, organizacioni dizajn, brendiranje poslodavca i dr.
Lica koja učestvuju u Uspešnim HR pričama daju svoju saglasnost da se njihovi projekti i prakse predstave na Konferenciji drugim učesnicima i javnosti, te su saglasni da se isti projekti i prakse objave i predstave na Servisu.
Snimanje i materijali sa Konferencije
Prijavom i/ili učešćem na Konferenciji, daje se pristanak i dozvola Kompaniji kao organizatoru Konferencije da zabeleži, snimi i / ili fotografiše događaj, da učini snimke javnim nakon događaja, te da iste snimke u bilo kojoj formi menja, koristi, distribuira i objavljuje.
Učesnicima na Konferenciji je zabranjeno bilo kakvo snimanje, beleženje i fotografisanje predavanja.
Autorsko pravo na Servisu i na sadržaju sa Konferencije
Kompanija ima isključivo autorsko pravo i prava intelektualne svojine na Servisu, kao i na svim pojedinim elementima koji ga čine, kao što su: tekst, vizuelni i audio elementi, vizuelni identitet, podaci i baze podataka, programski kod i drugi elementi Servisa, kojih je autor.
Neovlašćeno korišćenje bilo kog dela Servisa, ili Servisa u celini, bez izričite prethodne dozvole u pisanoj formi izdate od Kompanije kao nosioca isključivog autorskog prava, smatraće se povredom autorskog prava Kompanije i podložno je pokretanju svih postupaka u punoj zakonskoj meri.
Servis može sadržati i elemente na kojima isključiva žigovna prava i druga prava intelektualne svojine imaju druga lica, kao što su poslovno ime, žig ili logo učesnika Konferencije i/ili projekta HR uspešne priče. Učešćem na Konferenciji i/ili u projektu HR uspešne priče, učesnik je saglasan da isti elementi postanu vidljivi svakom posetiocu Servisa.
Bilo koji materijal sa predavanja koji pripadne učesnicima je zaštićen autorskim pravom, te je namenjen za ličnu upotrebu učesnika i ne može se kopirati, prepisivati, umnožavati, distribuirati u komercijalne svrhe ili koristiti na bilo koji drugi način sem za ličnu upotrebu učesnika.
Ograničenje od odgovornosti
Podnosilac prijave i/ili učesnik na Konferenciji izričito prihvataju da Kompanija ni u kom slučaju nije odgovorna za ponašanje drugih učesnika na Konferenciji ili trećih lica, kao i da rizik od moguće štete usled takvog postupanja u celosti snose ta lica, a u skladu sa važećim zakonodavstvom Republike Srbije.
Učesnici prihvataju da su svi stavovi predavača na Konferenciji njihovi sopstveni stavovi i Kompanija ne može snositi odgovornost za bilo savete, stavove, preporuke ili uputstva predavača izražene tokom predavanja.
Servis može biti privremeno nedostupan ili dostupan u ograničenom obimu, kao rezultat redovnog ili vanrednog održavanja sistema ili u slučaju unapređenja sistema.
Organizator Konferencije ne odgovara za eventualne tehničke smetnje, kašnjenja ili nemogućnost realizacije Konferencije usled više sile, uključujući, ali ne ograničavajući se na: vanredne vremenske prilike, prirodne nepogode, epidemije, požare, štrajkove, bezbednosne incidente, odluke nadležnih organa, vanredne ili krizne situacije, kao i druge nepredvidive i neotklonjive okolnosti koje su van razumne kontrole Organizatora.
U slučaju odlaganja ili otkazivanja Konferencije iz navedenih razloga, Organizator će, u skladu sa mogućnostima, obavestiti učesnike o daljim koracima, kao i eventualnim mogućnostima prenosa kotizacije na novi termin ili refundacije, o čemu će se učesnici pravovremeno informisati putem zvaničnih komunikacionih kanala Konferencije.
Jurisdikcija i rešavanje sporova
Na sve što nije regulisano ovim Uslovima korišćenja primenjuju se važeći propisi Republike Srbije.
Na sve sporove do kojih može doći između Kompanije sa jedne strane i korisnika, odnoso podnosioca prijave na Konferenciju i učesnika na Konferenciji sa druge strane u vezi sa korišćenjem Servisa primenjuju se važeći propisi Republike Srbije. Sve strane u ovom odnosu se obavezuju da spor pokušaju da reše mirnim putem, a ukoliko u tome ne uspeju nadležan za rešavanje spora je Privredni sud u Subotici za pravna, odnosno Osnovni sud u Subotici za fizička lica.
Subotica, 07.04.2025. godine