Youbelee – Softver za upravljanje ljudima i procesima za optimizaciju i modernizaciju poslovanja.
Youbelee mobilna aplikacija i Web portal za evidenciju i lako praćenje odmora/odsustva, troškova, poslovnih putovanja, radnih sesija i smenski rad, kao i rad od kuće. Lako dostupne potvrde, dokumenta i platni listići. Podaci centralizovani na jednoj platformi, notifikacijama ispraćeni procesi.
U zavisnosti od pozicije i uloge, svaki zaposleni ima svoju perspektivu:
Menadžer:
- Svi zahtevi koji čekaju odobrenje menadžera na jednom mestu sa pratećim notifikacijama.
- Uvid u timske kalendare za odmore i smenski rad.
- Tačan broj preostalih/utrošenih dana odmora za zaposlene.
- Podaci o smenama i smenskom radu za zaposlene, praćenje prisustva/odsustva.
- Podaci o zaduženoj službenoj opremi za zaposlene, digitalni revers.
- Praćenje zaposlenih na probnom radu.
Zaposleni:
- Brzo i lako podnošenje i praćenje zahteva za odmor/odsustvo, troškove, poslovna putovanja, potvrde, rad od kuće.
- Uvid u timske kalendare za odmore i smenski rad.
- Tačan broj preostalih/utrošenih dana odmora.
- Uvid u sopstvene radne sesije i raspored smena.
- Zadužena službena oprema na jednom mestu, digitalni revers.
- Platni listići na jednom mestu, digitalni payslip.
Human Resources:
- Lak i jednostavan onboarding proces.
- Organizaciona struktura.
- Evidencija svih zahteva, laka obrada i kreiranje izveštaja kroz filtere.
- Podaci o svim zaposlenima na Kartici zaposlenog.
- Dodavanje i pristup dokumentima i ugovorima za svakog zaposlenog.
Vaši zaposleni zaslužuju najbolje! Uz Youbelee obezbedite jednostavnije, brže i optimalnije poslovne precese. Youbelee Tim Podrške spreman za sva pitanja, predloge i pomoć.