Skip to main content
Vesti

Youbelee – Partner konferencije HR Experience 2023

Youbelee – Softver za upravljanje ljudima i procesima za optimizaciju i modernizaciju poslovanja.  

Youbelee mobilna aplikacija i Web portal za evidenciju i lako praćenje odmora/odsustva, troškova, poslovnih putovanja, radnih sesija i smenski rad, kao i rad od kuće. Lako dostupne potvrde, dokumenta i platni listići. Podaci centralizovani na jednoj platformi, notifikacijama ispraćeni procesi.  

U zavisnosti od pozicije i uloge, svaki zaposleni ima svoju perspektivu: 

Menadžer: 

  • Svi zahtevi koji čekaju odobrenje menadžera na jednom mestu sa pratećim notifikacijama.  
  • Uvid u timske kalendare za odmore i smenski rad.  
  • Tačan broj preostalih/utrošenih dana odmora za zaposlene.  
  • Podaci o smenama i smenskom radu za zaposlene, praćenje prisustva/odsustva. 
  • Podaci o zaduženoj službenoj opremi za zaposlene, digitalni revers. 
  • Praćenje zaposlenih na probnom radu.  

Zaposleni 

  • Brzo i lako podnošenje i praćenje zahteva za odmor/odsustvo, troškove, poslovna putovanja, potvrde, rad od kuće. 
  • Uvid u timske kalendare za odmore i smenski rad.  
  • Tačan broj preostalih/utrošenih dana odmora.  
  • Uvid u sopstvene radne sesije i raspored smena.  
  • Zadužena službena oprema na jednom mestu, digitalni revers.  
  • Platni listići na jednom mestu, digitalni payslip.  

Human Resources 

  • Lak i jednostavan onboarding proces.  
  • Organizaciona struktura.  
  • Evidencija svih zahteva, laka obrada i kreiranje izveštaja kroz filtere.  
  • Podaci o svim zaposlenima na Kartici zaposlenog.  
  • Dodavanje i pristup dokumentima i ugovorima za svakog zaposlenog.  

Vaši zaposleni zaslužuju najbolje! Uz Youbelee obezbedite jednostavnije, brže i optimalnije poslovne precese. Youbelee Tim Podrške spreman za sva pitanja, predloge i pomoć. 

HR Experience

Rame uz rame sa HR inovatorima